U kakvom stanju je moja narudžba, kada će stići roba?
U kakvom je stanju Vaša narudžba možete saznati uz pomoć formulara:
Stanje narudžbe
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Kako poništiti ili izmijeniti narudžbu?
Ako želite poništiti ili izmijeniti Vašu narudžbu, molimo Vas da nam napišete upit (tiket) sa brojem narudžbe i mi ćemo je poništiti ili izmijeniti. Plaćene narudžbe nije moguće poništiti.
Kada će stići narudžba?
Svaki prodavac ima poseban rok dostave koji je naveden kod svakog proizvoda. Najčešći rok dostave je 10-40 dana od dana otpreme proizvoda (ne od dana izvršenja same narudžbe). Na dan otpreme ćete dobiti e-mail sa informacijom da je roba poslata. U slučaju da imate više artikala u jednoj naruidžbi, roba Vam može stići u više pošiljki. Robu Vam na adresu dostavlja naš partner DPD HR. Ako niste dobili robu u predviđenom roku, molimo Vas, kontaktirajte korisničku podršku.
Vrijeme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, kako dalje?
Prodavci dostavljaju u proseku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše porudžbine, poslaćemo Vam informativni e-mail. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno, u više pošiljki. Pošiljku će Vam dostaviti naš logistički partner DPD HR. Ako Vam roba nije stigla u predviđenom roku, možete napraviti zahtjev za reklamaciju (kliknite dole na dugme "Reklamacija, upute kako izvršiti reklamaciju možete naći OVDJE ). Kompenzaciju ćemo Vam napraviti po želji: povrat robe, kupon u vrijednosti od 115% od reklamirane robe ili povrat novca za reklamiranu robu.
Vaša reklamacija
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Ne šaljete mi nikakve emailove o stanju narudžbe
Ako ne dobijate nikakve e-mailove od nas u vezi sa procesom obrađivanja narudžbe, provjerite najpre imate li puno e-mail sanduče. Ukoliko imate dovoljno mjesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisničkom nalogu provjerite, jeste li ovdje ispravno unijeli e-mail adresu OVDJE. Ukoliko je e-mail adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na račun, kontaktirajte nas putem korisničke podrške. Proces obrade narudžbe možete pratiti i OVDJE
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Koliko dugo traje dostava?
Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. O datumu otpreme Vas uvijek obaviještavamo e-mailom. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, jer surađujemo sa raznim prodavcima iz inozemstva. Ukoliko u jednoj narudžbi naručite robu od raznih prodavaca, svaki artikal će Vam može stići posebno, u posebnim pošiljkama.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Kako reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu?
Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, uz pomoć formulara koji se nalazi dole. Precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDJE
Vaša reklamacija
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Kako napraviti novu narudžbu?
Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj račun, unesite robu u košaricu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u košaricu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj email. Nakon popunjavanja email-a, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, napravite lozinku za korisnički račun, u kojem ćete moći da pratite proces obrade svojih narudžbi. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" narudžbe. Kada dovršite narudžbu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o narudžbi ćemo Vam također poslati na email.
Ne mogu se prijaviti, zaboravio/la sam lozinku
Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj račun, pređite na ovaj link: OVDJE i ispunite svoju e-adresu. Na email će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete unijeti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mail, moguće je da imate puno sanduče ili uopće niste registrirani kod nas. Registrirati se možete klikom na "Napraviti račun" ( OVDJE ).
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
Možete platiti pouzećem kuriru DPD-a ili unaprijed, uplatom na račun putem e-bankarstva/uplatnice u banci ili pošti ili online pomoću kartice. Ako izaberete "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice", na kraju porudžbine ćete dobiti podatke za plaćanje i primer popunjene uplatnice (iste podatke dobijate i na mail).
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Stigao mi je samo dio narudžbe, kako dalje?
Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Ukoliko Vam je stigao samo dio naručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak narudžbe. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše narudžbe možete pratiti popunjavanjem sljedećih polja:
Stanje narudžbe
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Gdje mogu naći račun, garantni list?
Garantni list ne izdajemo, nema ni potrebe, za reklamaciju Vam je dovoljno uneti br. narudžbe. Račun možete skinuti u sekciji Moj nalog - Moje narudžbe ( OVDJE ), kliknite na "Fakture" kod date narudžbe. Ukoliko ste u datoj narudžbi poručili robu od više dobavljača, skinućete odrijeđenu količinu faktura.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Koliko košta poštarina?
Poštarina se plaća samo prilikom plaćanja pouzećem. Kod plaćanja unaprijed (uplata na račun putem e-bankarstva/uplatnice ili online karticom) je poštarina besplatna. Ukupnu cijenu poštarine za Vašu narudžbu možete vidjeti u košarici, točnije na trećem koraku pri izboru načina plaćanja. Nakon izvršenja narudžbe, na e-mail će Vam stići podaci za plaćanje narudžbe pouzećem, gdje će biti navedeno kolika je cijena poštarine.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Nedostaju Vam informacije kod robe?
Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gdje smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili izravno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatak u vezi proizvoda nije jasan, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničke podrške.
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Kako da smanjim ili da poništim prijavu na newsletter i kako da je obnovim?
Ukoliko želite dobijati newsletter jednom tjedno ili ako želite poništiti prijavu na svom računu, OVDJE .
Niste pronašli svoje pitanje?
Ovdje napišite Vaše pitanje
Rezultati:
Kada će stići narudžba?
Svaki prodavac ima poseban rok dostave koji je naveden kod svakog proizvoda. Najčešći rok dostave je 10-40 dana od dana otpreme proizvoda (ne od dana izvršenja same narudžbe). Na dan otpreme ćete dobiti e-mail sa informacijom da je roba poslata. U slučaju da imate više artikala u jednoj naruidžbi, roba Vam može stići u više pošiljki. Robu Vam na adresu dostavlja naš partner DPD HR. Ako niste dobili robu u predviđenom roku, molimo Vas, kontaktirajte korisničku podršku.
Vrijeme dostave je isteklo i roba nije dostavljena, kako dalje?
Prodavci dostavljaju u proseku 10-40 dana od dana otpreme robe. Na dan otpreme pojedinih proizvoda iz Vaše porudžbine, poslaćemo Vam informativni e-mail. Roba iz Vaše porudžbine može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno, u više pošiljki. Pošiljku će Vam dostaviti naš logistički partner DPD HR. Ako Vam roba nije stigla u predviđenom roku, možete napraviti zahtjev za reklamaciju (kliknite dole na dugme "Reklamacija, upute kako izvršiti reklamaciju možete naći OVDJE ). Kompenzaciju ćemo Vam napraviti po želji: povrat robe, kupon u vrijednosti od 115% od reklamirane robe ili povrat novca za reklamiranu robu.
Vaša reklamacija
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Ne šaljete mi nikakve emailove o stanju narudžbe
Ako ne dobijate nikakve e-mailove od nas u vezi sa procesom obrađivanja narudžbe, provjerite najpre imate li puno e-mail sanduče. Ukoliko imate dovoljno mjesta, proverite spam ili arhiviranu poštu. Nakon toga u korisničkom nalogu provjerite, jeste li ovdje ispravno unijeli e-mail adresu OVDJE. Ukoliko je e-mail adresa ispravna ili ne možete da se prijavite na račun, kontaktirajte nas putem korisničke podrške. Proces obrade narudžbe možete pratiti i OVDJE
Kako poništiti ili izmijeniti narudžbu?
Ako želite poništiti ili izmijeniti Vašu narudžbu, molimo Vas da nam napišete upit (tiket) sa brojem narudžbe i mi ćemo je poništiti ili izmijeniti. Plaćene narudžbe nije moguće poništiti.
U kakvom stanju je moja narudžba, kada će stići roba?
U kakvom je stanju Vaša narudžba možete saznati uz pomoć formulara:
Stanje narudžbe
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Koliko dugo traje dostava?
Uobičajen rok dostave je obično 10-40 dana od dana otpreme, ne od dana kreiranja narudžbe. O datumu otpreme Vas uvijek obaviještavamo e-mailom. Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta, jer surađujemo sa raznim prodavcima iz inozemstva. Ukoliko u jednoj narudžbi naručite robu od raznih prodavaca, svaki artikal će Vam može stići posebno, u posebnim pošiljkama.
Kako reklamirati, vratiti ili zamijeniti robu?
Robu možete reklamirati vrlo jednostavno, uz pomoć formulara koji se nalazi dole. Precizan postupak možete pronaći na stranici Kako reklamirati ili vratiti robu: OVDJE
Vaša reklamacija
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Kako napraviti novu narudžbu?
Ukoliko ste kod nas već kupovali, prijavite se na svoj račun, unesite robu u košaricu, pređite na kasu i postupajte po pojedinim koracima. Ukoliko je u pitanju Vaša prva kupovina, unesite robu u košaricu, kliknite na dugme "Nastaviti" i unesite svoj email. Nakon popunjavanja email-a, ponovo kliknite na dugme "Nastaviti" i popunite svoju adresu, napravite lozinku za korisnički račun, u kojem ćete moći da pratite proces obrade svojih narudžbi. Nakon toga postepeno pređite na "Zbir" narudžbe. Kada dovršite narudžbu, uplatite novac prema podacima koji će Vam se prikazati. Sve detalje o narudžbi ćemo Vam također poslati na email.
Ne mogu se prijaviti, zaboravio/la sam lozinku
Ukoliko ne možete da se prijavite na svoj račun, pređite na ovaj link: OVDJE i ispunite svoju e-adresu. Na email će Vam stići jednokratni link uz pomoć kojeg možete unijeti novu lozinku. Ukoliko ne dobijete nikakav mail, moguće je da imate puno sanduče ili uopće niste registrirani kod nas. Registrirati se možete klikom na "Napraviti račun" ( OVDJE ).
Kako mogu platiti? Može li se platiti pouzećem?
Možete platiti pouzećem kuriru DPD-a ili unaprijed, uplatom na račun putem e-bankarstva/uplatnice u banci ili pošti ili online pomoću kartice. Ako izaberete "Uplata na račun preko e-bankarstva ili putem uplatnice", na kraju porudžbine ćete dobiti podatke za plaćanje i primer popunjene uplatnice (iste podatke dobijate i na mail).
Stigao mi je samo dio narudžbe, kako dalje?
Roba iz Vaše narudžbe može biti otpremljena sa više skladišta. Zato može biti dostavljena postepeno u više narudžbi. Ukoliko Vam je stigao samo dio naručene robe, bez brige sačekajte dok Vam ne stige ostatak narudžbe. Kontaktirajte nas tek kad istekne konačan rok dostave. Proces otpremanja pojedinih artikala sa približnim datuomom dostave sa Vaše narudžbe možete pratiti popunjavanjem sljedećih polja:
Stanje narudžbe
Ne sećam se broja narudžbe, želim da mi pošaljete spisak svih narudžbi.
Gdje mogu naći račun, garantni list?
Garantni list ne izdajemo, nema ni potrebe, za reklamaciju Vam je dovoljno uneti br. narudžbe. Račun možete skinuti u sekciji Moj nalog - Moje narudžbe ( OVDJE ), kliknite na "Fakture" kod date narudžbe. Ukoliko ste u datoj narudžbi poručili robu od više dobavljača, skinućete odrijeđenu količinu faktura.
Koliko košta poštarina?
Poštarina se plaća samo prilikom plaćanja pouzećem. Kod plaćanja unaprijed (uplata na račun putem e-bankarstva/uplatnice ili online karticom) je poštarina besplatna. Ukupnu cijenu poštarine za Vašu narudžbu možete vidjeti u košarici, točnije na trećem koraku pri izboru načina plaćanja. Nakon izvršenja narudžbe, na e-mail će Vam stići podaci za plaćanje narudžbe pouzećem, gdje će biti navedeno kolika je cijena poštarine.
Nedostaju Vam informacije kod robe?
Kod svakog proizvoda možete kliknuti na → Diskusija o proizvodu, gdje smo možda već odgovorili na isto pitanje koje imate, a ako ni tamo ne nađete odgovor, možete započeti novu diskusiju a mi ćemo Vam odgovoriti putem e-maila ili izravno u diskusiju. Ukoliko Vam neki podatak u vezi proizvoda nije jasan, unesite komentar u Diskusiju o proizvodu ili nas kontaktirajte preko korisničke podrške.
Kako da smanjim ili da poništim prijavu na newsletter i kako da je obnovim?
Ukoliko želite dobijati newsletter jednom tjedno ili ako želite poništiti prijavu na svom računu, OVDJE .
Žao nam je, ali ovakvo pitanje nemamo u bazi. Pokušajte da preformulišete pitanje ili ga potražite dole. Ako ga ne nađete, kontaktirajte nas putem korisničkog servisa.
Važne informacije
Možete nas kontaktirati putem tiket-emaila, uz pomoć gore navedenog formulara ili emailom na adresu: info@andelco.hr. Molimo Vas da nam ne šaljete upit više puta, time ćete ga vratiti na kraj reda.
Kontaktiranjem korisničke podrške, saglasni ste sa pružanjem podataka u marketinške svrhe vlasnika kupovne galerije Andelco.hr, poduzeća Ateli, s.r.o.